هر روز ... نو....


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

تا می آییم نفسی بکشم و کمی سرخوش شویم و بی خیال غم های این روزگار شویم باز موضوعی جدید همچون پتکی بر سرمان فرو می آید و باز روز از نو....غم دنیا توی دلم خانه می کند و بغض و بی حوصلگی و غصه تا انتها.....

نمیدانم این قصه تا کجا ادامه خواهد داشت،نمیدانم....

وقتی دلم میگیرد با هیچ کس و هیچ چیز آرام نمی شوم فقط دلم میخواهد بگریم تا سبک شوم اما حالا که باید خودم را و اشک هایم را پنهان کنم چه کنم؟!
حالا دلم خیلی گرفته و سعی می کنم فقط با بیانش کمی سبک شوم.فقط با تو می گویم ای صفحه بی جان .تو که نه زخم میزنی و نه دوا می کنی.به هر کس بگویم مرا هیچ مداوا نمی کند ،پس فقط با تو می گویم ای یار دیرین همیشگی ام....

غم های روزگار بسیار عجیب و سنگین اند و غیر قابل پیش بینی.شاید هیچ وقت به خواب هم چنین روزهایی را ندیده بودم.
چه غروب دلگیری است ...



نظرات شما عزیزان:

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت13:47---3 مهر 1391
هرجاهستی ب آسمان نگاه کن، بگذار دلخوشی ام این باشد ک آسمانمان یکیست.

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت11:14---3 مهر 1391
هرجاهستی ب آسمان نگاه کن، بگذار دلخوشی ام این باشد ک آسمانمان یکیست.

م صادقی
ساعت20:54---22 شهريور 1391
اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست….


م صادقی
ساعت20:52---22 شهريور 1391
سلام ابجی قالبت رو عوض کردی ؟ خیلی به هم ریخته است اصلا زیبا نیست ببخشید

فریما
ساعت18:59---21 شهريور 1391
ممنون بابت کامنت قشنگت عزیزم



hanieh
ساعت18:47---21 شهريور 1391
گاهیـــــــــ ـ

بیـــ ـ بـهانهــــــ ـ

دلـــــــــــ ـم

میـ ـ گـــــــــ ـیرد


نمیـ ـ دانــــــــــ ـم

دلــــــــــــ ـها بهانـــــــــ ـهـ گیرنـــــــ ـد


یـ ـــــــــــــــــ ـا


بهانــــــــــــ ـهـ هـــــــــــــ ـا دلگیــــــــ ـر...


رویا
ساعت12:35---21 شهريور 1391
آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی منتظر حضور سبزت ونظر قشنگتم[گل][گل]


armita
ساعت12:17---21 شهريور 1391
سلام عالی بود ممنون از حضور گرمت

maryam
ساعت12:13---21 شهريور 1391
سلام
وبلاگ تو هم خیلی نازه


آیدا
ساعت1:42---21 شهريور 1391
سلام عزیز پستت بسیار زیبا بود من آپم منتظرتم

گندم
ساعت22:27---20 شهريور 1391
قفونت عجیجمـ باوشه نمیرم

ستاره خاکی
ساعت15:08---20 شهريور 1391
تو که نمی آیی،..‏
تاج و تختی...
برای خودش به هم می زند...
دلتنگی!

وای چقد خوشمله

باتبادل لینک چطوری گلم؟



arezoo
ساعت11:10---20 شهريور 1391
_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶
______¶_______¶¶¶¶¶¶_____


elahe
ساعت6:08---20 شهريور 1391
matalebet ziba o ali

غزل
ساعت21:24---19 شهريور 1391
سلام کجایی کم پیدایی؟

maedeh
ساعت13:12---19 شهريور 1391
سلام:×
مرسی عزیزم ک بهم سر زدی:×
لینکی


باران
ساعت12:44---19 شهريور 1391
سلااااااااااااام رز جونم
مر30 که بهم سر زدی وب توهم خییییلی قشنگه!
من لینکت کردم خوشحال میشم منو بلینکی.


ehsan-un
ساعت12:15---19 شهريور 1391
شب
بلنده
اما تو هنوز بيداري


sar4
ساعت10:49---19 شهريور 1391
ممنون
شما هم همینطورر


سحر
ساعت10:06---19 شهريور 1391
سلام عزیزم
خوبی؟
ممنون که بهمون سر زدی وب تو هم خیلی نازه و مطالبشم واقعا خوشگلن
بازم پیشمون بیای ها خانوم گل


saye
ساعت2:13---19 شهريور 1391
slm azizam khub?
mamnun k sar zadi bazam behem sar bezan


گندم
ساعت0:10---19 شهريور 1391
دلم پُــــــــــر است ؛
پُــــــــــرِ پُــــــــــرِ پُــــــــــر!!!!
آنقـــــدر که گاهی اضافه اش، از گوشهـ چشمانم می چـــــکد !


گندم
ساعت0:07---19 شهريور 1391
سیلام آجی جونـــــــم
شرمندهـ دیر میاما
زیاد نمیام لوکس بلاگـ
اصن شاید وبمو حذفیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 18 شهريور 1391برچسب:, | 23:19 |
Desiner: lady skin